Τρίτη, Ιουνίου 21, 2011

Δοξαστε με τραμπουκοι

Ειπα πως θα σας σωσω και το εκανα,ποιος αλλος θα επαιρνε τοσα δισεκατομμυρια δανεια απο την ευρωπαικη ενωση....μονο εγω,δεν βλεπετε τι βρισιδι τρωει ο αντιπαλος μου στο Βασιλειο απο τον ευρωπαικο τυπο και απο ολους τους εταιρους μου επειδη δεν συναινει με οσα λεω και κανω?

Εσεις στις πλατειες..τι πιστευετε οτι θα καταφερετε.....δεν πα να καθησετε εκει εως την δευτερα παρουσια,αρκει να ειστε ειρηνικοι....οπως σας λενε και τα καναλια,αλλοιως εχετε να φατε οσο δεν εχουν φαει ολοι οι διαδηλωτες σε χουντα και πολυτεχνειο μαζι.

Δοξαστε με...απλα γιατι καταφερα οτι δεν πιστευατε ποτε,να σας κυλισω στην λασπη και την ξεφτιλα του κοσμου ολοκληρου εναντιον σας,δεν λενε για μενα,εγω εχω φιλους και με στηριζουν.

Για εσας λενε,για το μαυρο χαλι σας,διεφθαρμενε λαε μου...εγω θα σε διασωσω,με οποιο κοστος,με το καλο η το κακο,θελεις η δεν θελεις εμενα αυτο ηταν το οραμα μου απο μικρος.
Εξ'ου και το βραβειο του οραματιστη της 79ης θεσης,τσαμπα το πηρα νομιζετε?

Μου αρεσει πολυ που παιζω μαζι σας,που σας ξαφνιαζω με τις πραξεις μου,που δεν ξερετε τι θα σας ξημερωσει,που πεταγεστε στον υπνο σας και φωναζετε το ονομα μου....

Καλα,οχι ακριβως το ονομα μου αλλα δεν λεω πως μην μας κλεισει το ραδιοτηλεοπτικο.

Δεν σας αρεσει τωρα που αλλαξα τσουρμο?
Οκ ειχα μια αντε δυο αποτυχιες,αλλα αυτο θα πετυχει,και αν δεν πετυχει θα παραιτηθω,οπως την περασμενη εβδομαδα,για λιγες ωριτσες μονο,να σας λειψω να με ζητησετε.

Δοξαστε με,οπως με δοξαζουν οταν παω στις Βρυξελλες,σαν ηρωα,ποιος θα καταφερνε να κατατροπωσει εναν λαο που αντισταθηκε σε ολες τις αυτοκρατοριες που του επιτεθηκαν?

Και που ειστε ακομη,εχω μελλον μαζι σας,οταν τελειωσω δεν θα αναγνωριζετε τον εαυτο σας.

Και το χειροτερο?
Δεν θα σας αναγνωριζουν και οι αλλοι.
Δοξαστε με!!!  Τωρα!!!
H συνθεση ειναι απο το:www.greki-gr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: