Παρασκευή, Ιουνίου 10, 2011

ΕΛΕΗΝΟΛΟΓΕΙ ΞΑΝΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ


«Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Εγώ ζήτησα τεχνογνωσία. Από την αρχή άλλωστε όταν οι τροϊκανοί ζητούσαν διάφορα πράγματα εγώ τους έλεγα ότι είμαστε ανίκανοι να τα κάνουμε. Μετά άρχισαν να το καταλαβαίνουν και αυτοί ότι είμαστε ανίκανοι.
Γ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Έχω διαφορετική αντίληψη για τον ελληνικό λαό, δεν είναι ανίκανος ή άχρηστος.
Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: (Σε έξαλλη κατάσταση) Είμαι πρωθυπουργός και να σέβεσαι αυτά που λέω. Να ανακαλέσεις.
Γ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Έχω διαφορετική άποψη για τον ελληνικό λαό. Και η τεχνογνωσία κατ’ ουσίαν σημαίνει πολιτική υποταγή».

Όχι mister Jeffrey δεν είσαι πρωθυπουργός των Ελλήνων, είσαι ένας κοινός πολιτικός απατεώνας, ένας ψεύτης, ένας εθνικός μειοδότης που θα έπρεπε ήδη να είχε συλληφθεί και να οδηγηθεί στο ικρίωμα για τα φρικτά εγκλήματα που διέπραξε σε βάρος της Ελλάδας και του Ελληνικού λαού…
ΚΙ ΑΥΤH Η ΑΓΙΑ ΩΡΑ ΤΗΣ ΛΥΤΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ
Απο το facebook του Harry Klynn 

Δεν υπάρχουν σχόλια: