Πέμπτη, Ιουνίου 09, 2011

Θα σας τα παρουμε απο παντου

Αγαπητοι πελατες...παλι λαθος το εγραψα...πολιτες

Θα σας σωσω το αποφασισα γαμοτο,ειμαι ο σωτηρας σας και ο οδοστρωτηρας σας.
Διαβασατε τα νεα σωτηρια μετρα που σκεφτηκα?
Εχετε ξαναδιαβασει τετοια μετρα.....οχι?
Και σε αυτα πρωτοπορος ειμαι,ουτε οι Τουρκοι δεν ειχαν βαλει τοσους φορους.

Λοιπον τερμα τα αστεια,οσοι ειναι πλουσιοι θα πληρωνουν,ειδατε τι φορους εχω βαλει στους βουλευτες?
......Τι...δεν βαλαμε φορους στους βουλευτες? και τωρα που ανακοινωνω τα μετρα μου το λετε?

Οσοι πλουσιοι....ολοι σας δηλαδη κερδιζουν απο 570 ευρω τον μηνα θα πληρωνουν απο σημερα.
Δεν θα ανεχθω πλεον να πλουτιζετε και να εχετε καταθεσεις στις τραπεζες ενω η χωρα παει κατα διαολου,ολοι με τους τεραστιους μισθους 570 ευρω και πανω θα πληρωνετε εκτακτη εισφορα.

Η οποια οπως ολα τα μετρα που εχω παρει θα ειναι εκτακτα μονιμη.

Οσοι δεν θελουν να σωθουν να πανε σε αλλη χωρα,το σωστο θα ηταν να πηγαινα εγω σε αλλη χωρα αλλα με τα ματ ποιος μπορει να με  κουνησει απο εδω?

Επισης οσοι εχουν συγγενεις,γονεις,φιλους,κλπ θαμενους διοτι αποδημησαν στον Κυριο,να ετοιμαζονται.....τα επομενα μετρα θα αφορουν και εκεινους,οσοι εχουν νεκρους θα πληρωνουν και για αυτους.
Οχι θα σας αφησω αφορολογητους.
Επομενο διαγγελμα με τα επομενα μετρα.
Διοτι αν πιστεψατε οτι αυτα ηταν τα τελευταια....

Ζητω η νεα φοροκρατια.
......δεν ακουω ζητω.......να φορολογησετε οσους δεν φωναζουν ζητω.

Μαλιστα ......μαλιστα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: